2015. november 2., hétfő

4

4
Mikor oda értem az edzőteremhez kezem-lábam remegett. Utálok tömeg elött lenni vagy ilyen szituációkat előadni. Interjút meg elkészíteni meg végkép nem.
Beléptem a terembe, majd körbe néztem. Xavér még írt tegnap este, hogy menjek a 4-es sarokhoz. Megláttam a számot ( egyépként május 4-én születtem csak így megjegyzem magamnak ) és elimdúltam felé. Kristóf a zsákot tartotta egy szőkr hajú srácnak majd felnézett és elmosolyodott. Még mondott valamit a srácnak mire az abbahagyta a püfölést.
-eleget vártam. - momdta Kristófnak.
A srác megfordult majd rám nézett.
Xavér izzadtságtól csöpögve állt alig karnyújtásnyira tőlem.
Hirtelen kiszáradt a szám és figyeltem ahogy csorog le a hasáról a víz.
-Szia Gabi csak nem megomdoltad magad?-kérdezte Kristóf
-ööö nem csak az interjú. -mutattam fel a füzetem.
Le húztam a kabátom cipzárját Xavér pedig minden mozdulatomat követte.
Kristóf a fejére terített egy törölközőt majd elment melettem.
Le ültem egy székre Xavér pedig leguggolt elém és átnyújtott egy palack vízet. Elvettem tőle ő pedig mrgtörölte a nyakàt és az arcát, majd le dopta a törölközőt a táskájára. Ittam pár korty vizet miközben ő alkarját a térdemen pihentetve válaszolt a kérdéseimre. Attól féltem majd kinevett, de gyorsan végzett és vissza adta a füzetett,majd kivette az üveget a kezemből és ivott. Annyira zavarba jöttem, hogy ahogy hírtelen feláltam őt fel löktem és a víz a hasára csorgott. Nem szóltam semmit hanem gyorsan kiszaladtam és megsem álltan hazáig.
Otthon a biztonságos szobámban megnyitottam a facebookom és tátva maradt a szemem és a szám.
Szolnoki Zsolt és Kormos Krisztina kapcsolatban.
Ott helyben elsírtam magam amikor is egy kéz szorította meg a vállam.
Hátra fordúltam és úgy megilyedtem, hogy bevertem a térdem. Mikor lehajoltam és olyan cifrán beszéltem amin máskor elszégyeltem volna bevertem a fejem.
Felkelteltem és a szobában elkezdtem az alak után keresgélni, de azt nem találtam.
Közben magamban dühöngtem.
-én voltam az aki át segítette az évek során, én voltam az aki megcsinálta a háziját és a dolgozatokat ő pedig összetörte a szívem. - bedöltem az ágyba és újra elsírtam magam.
-kedveském ne sírj utánna ő már a múlt és neked meg kell találnod a társad, hogy szenbeszálj a harcal. - mondta egy női hang
Fel ültem és a nő az ágyamon ült. Ruhája széterült az ágyon, haja komtyban felkötve, arca holtsápadt.
Azután újra végignéztem rajta és majdnem elájultam.
Ez egy szellem!
-ki maga?
-a nevem Jenevieve. Azért vagyok itt, hogy segítsek.
-mégis miben?- kérdeztem zavartan
-gyere. -intett a gépemhez
Le ültem ő pedig megjelenítette egy képet egy nyakláncról.
-ez a Mortok amuletje. Ez védi meg őket és segítnekik társuk megtalálásában.
Elő húztam a nyakláncom és a pontos mása volt a képen lévőnek.
-ezt apu adta nekem szülinapomra
-apukád egy öreg hölgytől kapta. Aki azt mondta hogy megleled társad, ha kitalálod a kulcsot.
-ez képtelenség. Biztos a sok miatt beszélgetek egy szellemmel aki itt sincs.
-tényleg itt vagyok és most meg kell hallgatnod.
Le ült az ágyra, majd miután bólintottam vett egy nagy levegőt.
-réges régen amikor az emberiség a nagy csatákat vívta egy gonosz király megalapította a halál négyesét. Ennek a négy embernek kellett megölnia a tisztaság, becsület, jóság, remény királyait, de elbuktak. A mindenható felhasználta őket és felruházta őket a természet négy elemével. Tűz, föld, levegő, víz. Elnevezte őket Mortoknak és megparancsolta, hogy a jót szolgálják haláluk napjáig. A mortok apáról fiúra adták át hatalmukat. Egyszer egy nő veretett négy medaliont és erőt sugárzott beléjük. A medalion segítségével találták meg társukat és kaptak új hatalmat. A gonosz király is alapított négy elemet az alvilág segítségével és a lelkét oda adta fizetségűl.
-ejha! Ez mind szép és jó, de mi közöm van nekem ehez?
A nő a semmibe merengett.
-1815 májusában épp a társamat kerestem amikor egy almort megtámadott. Az erőmet akarta és inkább átruháztam valaki másnak mindhogy neki adjam. Mondtam egy évszámot, hónapot, napot és neki adtam, majd az almort megölt a szerelmem elött.
-mi volt az évszám? - kívámcdiskodtam.
-1994.04.04 - mosolyodott el.
-aaaaz neeeem lehet. - ráztam a fejem
-pedik igen. Te kaptad meg az erőmet ezt biztosan tudom és azért vagyok itt higy felkészítselek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése