2015. november 27., péntek

11.

11.

Vasárnap. Az a nap, amit  ki nem állhatok! Mert a vasárnap unalmas és mert holnap hétfő lesz.
De ez a vasárnap kivételesen másmilyen volt. Itt most nem kell nagy dologra gondolni, mert olyan nagy ügy nem történt, de nekem mégis más volt.
Kezdem a legelején!

Azt hittem,hogy amikor felkelek akkor ez a nap is olyan pocsék lesz mint az összes többi vasárnapom.
Először is arra gondoltam feldobom egy kicsit. Gondoltam főzök egyet, majd megnézek egy sorozatot, utána meg fürdök és megint megnézek egy sorozatot vagy egy filmet még nem döntöttem el. Ki mentem a konyhába és a hűtőből elővettem egy doboz élőrre fagyasztott combot. Úgy gondoltam megszórom grill fűszerekkel és a mikróban megsütöm. Hiszen oda van írva fehéren feketén, hogy grill, szóval úgy gondoltam bevágom a sütőbe és kikapok egy ropogós, gőzölgő, finom, szaftos husit. De a Gabika nem tudta, hogy ez nem így működik. Mivel mikor lejárt a mikró és kivettem egy fűszerekben és zsírban tocsogó nyers husit kaptam.

-te azt csak hiszed barátocskám, hogy kifogsz rajtam. - szóltam oda a húsnak.

Beleraktam egy ki olajozott tepsibe, a biztonság kedvéért még öntöttem bele egy kicsit nehogy oda égjen.
Amíg sült a husi, vízben kifőztem párszem krumplit, majd össze törtem és pürét csináltam belőle.
A hús mikor megsült győzelmi táncot lejtettem a konyhában és úgy mentem a szobám felé is. Be kapcsoltam a kedvenc sorozatomat. Az étel finom volt, de nem olyan, mint az anyué és kicsit elszontyolodtam. Most jött a programom második fele. A sorozat vége után megdicsértem magam, hogy milyen ügyes vagyok, hogy gondoltam fürdésre, mert tiszta zsír lettem. Be dugtam a kádat, teli töltöttem meleg vízzel és öntöttem anyu tusfürdőjéből, mert annak olyan jó illata van pedig amúgy nem szabad, de amit nem tud az nem is fáj neki. Amúgy nekem is van valahol,de lusta voltam bemenni utána meg vissza. Bele merültem a vízbe és fújtam a buborékokat, amikor is megszólalt a telefonom. Meg töröltem a kezem és meg néztem ki a hívófél.

Szöszi

A név olvasása után elmosolyogtam és fogattam a hívást.

-Angyal! - köszönt bele Xavér.
-Szia! - cincogtam, mert rájöttem milyen helyzetben vagyok most és zavarba jöttem.
-Mi jót csinálsz? - kérdezte és a háttérben kocsi dudálást hallottam.
-Hát...izé...fürdök. - böktem ki nagy nehezen és az egyik kezemmel eltakartam a szemem.
-Zene füleimnek. - búgta
A szemet forgattam, mire ő fel nevetett.
-Te mit csinálsz? - kérdeztem
-Van egy kis dolgom amit el kell intéznem, de nem olyan fontos. Ha gondolod segíthetek.
-M...nem köszönöm. - utasítottam el a segítségét.
-Most le kell tennem, de később benézek.
- Oké...Szia.
-Szia.

Miután leraktam a telefonom ki kászálódtam a vízből. Meg törölköztem és bebugyoláltam magam a köntösömbe.
Vissza mentem a szobámba és elindítottam egy ismeretlen filmet. Egy izgalmas résznél tartott a film és annyira figyeltem, hogy még pislogni se mertem nehogy lemaradjak róla. A filmben a nő kinyitotta az ajtót belépett... és meg szólalt nálunk a csengő amitől úgy megijedtem, hogy le estem az ágyról. Morgolódva csörtettem ki kinyitni az ajtót és magamban megemlítettem, hogy nagyon fontos legyen az a valami mert ha nem! Kinyitottam az ajtót és egy göndör, fekete hajú barna szemű nő állt az ajtóban motoros felszerelésben. Mellette egy kislány aki nagyon hasonlított valakire, de meg nem mondom, hogy kire, mert nem ugrott be. A kislányon is motoros ruha volt a hóna alatt pedig egy bukósisak, hátán egy táska.

-Szia! Gabi igaz?- kérdezte és a kezét nyújtotta amit elfogattam.
-Szia!- köszöntem
-A nevem Cserepes Mia, Kristóf felesége.

Értetlenül néztem rá, mire ő elnevette magát.

-Kristóf Xavér edzője.-magyarázta.
-Ja!...nem jöttök be mert eléggé fázom.-nyitottam ki az ajtót, hogy be tudjanak jönni.
-Lenne egy kérésem és remélem tudsz segíteni. Lilire kellene valakinek vigyáznia, de akikre gondoltam mind elfoglaltak és Dóri említett meg téged.Te vagy az utolsó reményem és nem szoktam ismeretlenre rá bízni Lilit, de Dóri azt mondta, hogy benned megbízhatok és most arra szeretnélek megkérni, hogy vigyáznál rá egy órát, utána jön érte a férjem.- hadarta el egy szuszra.

-ő...persze.- egyeztem bele.

Most mondtam volna azt,hogy nem? Ha Dóra megbízik bennem az csak jót jelent. Mia arca felragyogott és megsimogatta gömbölyödő pocakját, amit eddig még észre sem vettem.

-Nagyon köszönöm!- hálálkodott és megölelt.

Oda fordult a lányához,majd leguggolt hozzá.

-Viselkedj rendesen kis hölgy. - figyelmeztette.
-Ijen mami.- válaszolta a kislány és puszit adott a mamája arcára.

Amikor Mia elment, ösze fogtam magamon a köntöst és rá néztem a kislányra. Gyönyörű kislány volt. Barna szeme csak úgy csillogott és a fekete haja olyan hosszú volt, hogy biztos sok dolga lesz majd Kristófnak, hogy meg védje a ksilányát az udvarlóktól.

-Azt hiszem jobb, ha elöbb felöltözöm pizsamába utána játszunk valamit. Jó  lesz úgy? - kérdeztem a kislányt aki csak bólintott, majd követett a szobám felé.

Megkerestem a ruhámat, majd beszaladtam a fürdöszobába. Mire vissza értem a kislány a macimat tartotta a kezében amit még aputól kaptam.

-Naon szép. Nekem is van otthon sok macim. Az egyiket bruminak hívom, de van egy óriási is. - emelte fel a kiskezét és megmutatta, hogy megkora a maci.

Leültem az ágyra ő pedig fel üllt mellém és mondta tovább. Miközben beszélt hátra dobta a haját ami mindíg előre hullott. Gondoltam zavarhatja ezért pár percre felálltam és kerestem egy gumit, majd hátamögé ültem és elkezdtem fonni a haját.

-Kejeszt aputól kapom őket kajácsonyra. Most majd egy motojt kapok tőle egy  pijos yamaha r4-est. - mondta büszként.
-Így tudod a motorok fajtáját? - kérdetem tőle döbbenten.
-Ijen. A mami nagyon szejeti őket és én is. A mamival és papival szoktunk kijándúlni és néha a papi felszokta emelni a motoj elejét. A mami nem szejeti,de néha ő is megcsinálja ha szépen megkéjem já.

Befontam a haját, majd ő is elkezdte az enyémet.

-Hú,de szép a hajad! - ámuldozott mire felnevettem.
-A tiéd is az. - viszonoztam a kedvességét.
Utána újságokból virágokat néztünk, mert az a második kedvence. A rózsák fajtájánál tartottunk és megemlítettem neki, hogy én még soha nem láttam fekete rózsát.

-Én máj ijen. -körülnézett,majd oda hajolt hozzám. - Azt mondta a mami, hogy nem szabad csinálnom idegenek elött, de mondta a mami, hogy te más vagy, hogy te olyan vagy mint én csak még nem tudsz jóla, mejt elnyomod a félelmed miatt az ejödet.

Felemelte a tenyerér, majd körözött a tenyere körül a kiskezével és szép lassan kicsirázott egy növény. A növény gyorsabban fejlődött a kiskezében, és végűl egy fekete rózsa lett belőle.

A döbbenetől szóhoz sse jutottam. Rám nézett és oda aadta a virágot. Megfogtam és bele szagoltam. Egy igazi rózsát növesztett ki az elöbb a kezéből. Az illata, a szine és még tapintásra is igazi volt.
Kaptam egy kisebb sokot, amit szerintem észre vett vagy halhatta a gondolataimat mint Xavér.

Ránéztem és a kislány most szomorú volt.

-Mi a baj?-kérdeztem tőle és megsimogattam a hátát.
-Úgy szejettem volna valaki másnak is megmutatni, hogy mit tudokmáj.
-Ne haragudj, nem akartalak megbántani. Nagyon ügyes vagy, csak kicsit megdöbbentem.
Mivel még mindíg nem nem javúlt a hangulata kitaláltam valamit.

-Mit szólsz ahoz, ha én ki nyitom valahol a könyvet és  amilyen virág lesz a képen te azt megcsinálod. Jó lesz?
Meg törölte a szemét és bólintott.

A vége az lett ennek az egésznek,hogy teli lett a szobám virágokkal. Olyan szagos lett a szoba, minta egy virágboltban. Lili beletűzött egy virágot a hajamba, majd feldeerült az arca.

-Kejeszt apu! - visította és kiszaladt a szobából.
-Lili, hová rohansz?-rohantam utána.




Mikor kiléptem Xavér a levegőben forgatta Lilit. A kislány kacagott és  még többet akart. Xavér megállt, majd lassan le ereszkedett és odaa lebegett hozzám. Csókot lehet a számra, mire a kislány csak húúú-ot

-Szia kereszt apu. - köszöntem neki.
-Szia! Jöttem segíteni. - kacsintott rám.
-Vedd föl Gabit is! - kiálltotta Lili.

Elindultam hátrafelé, de nem voltam elég gyors és Xavér elkapott. Felemelt a levegőbe és engem is megforgatott.

-Xavér azonnal tegyél le! - követeltem, de elnevettem magam.
Lerakott, majd hátra döntött és adott egy puszit.
-Már alig várom a hétfőt. - mosolygott gonoszúl.
-Én nem annyira. - morgolódtam.
-Kop,kop. - kopogott,be az ajtón Kristóf
-Papi! - szaladt Lili.

Kritóf felemelte, majd távolról megnézte a lányát.
-De jó illata van itt valakinek.
-Gabi megengette. - mutatott rám Lili.
-Ha Gabi megengette akkor oké,de tudod, hogy nem szabad.
-Tudom. - válaszolta a kislány.
Kristóf lerakta Lilit,majd oda jött hozzám és beleborzolt a hajamba. Majd közelebb hajolt egészen a fülemhez.
-Köszönöm! - sutogta
-El a szád Angyal fülétől! - figyelmesztette Xavér Kristófot.
-Csak megkérdeztem nem gondolta-e meg magát a focival kapcsolatban. - emelte fel a kezét és hátrált.
Lili vissza jött a szobámból kezében a táska és a bukósisak.
-Mi megyünk is, köszönj el szépen Lilo!- mondta Kristóf.
-Szia kejeszt apu, Szia Gabi! - integetett, majd becsukódott utánuk az ajtó.
Xavér hanyagul átölelt és elindúltunk  a szobám felé.
-Van egy ötletem. - szólaltam meg miközben mentünk.
A szobámba belépve Kristóf ledöbbent.
-Hát, na...virág boltosat játszottunk. - rántottam meg a vállam.
-Eltudom képzelni. Na de van egy ötleted - emelte fel az egyik szemöldökét és mosolygott rám úgy, mint amikor elláttam a sebeit a tornateremben.
-Na! Mivel kettesben vagyunk arra gondoltam...  átöleltem.
Bele puszilt a nyakamba és közben a derekamat simogatta.  Az ágy felé irányítottam, majd ledöntöttem. Rá ültem és lehajoltam, majd én is elkezdtem a nyakát puszilni, majd meg is haraptam. Végig pusziltam az arcát, majd érzékien megcsókoltam. Felemelkedtem egy kicsit, de a kezét a feje fölé húztam.

-Arra gondoltam, hogy  játszhatnánk egy ujjabb kört. - mosolyogtam rá gonoszúl és lepattantam róla.
-Mi...na...de.... Na megálj! - kellt fől és utánam kapott.
Gyorsan kitértem előle és a tv felé mentem. Bekapcsoltam  a tv és elindítottam a játékot.
-Ez egy ujabb fogadás lesz, és sokkal rosszabb mint aamit el tudsz képzelni. - morogta
-Na ne morogj. - mondtam és befészkeltem magam az ölébe.
Szorosan átölelt és így játszottuk le a játékot. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése