2015. november 3., kedd

5.

5
Jenevieve-re nézztem majd úgy nevettem, hogy térdre borultam a földön. Megtöröltem a szemem és még egy kicsit fogtam a hasam a nevetéstől.
-ha kineveted magad, akkor talán elkezdhetnénk a munkát. - mondta mogorván, majd oda reppent a szekrényemhez és kifelé dobálta a ruhámat ami összehajtva esett le az ágyamra.
-izé, Jenevieve mit csinálsz?
-keresek neked valami ruhát amiben majd elmész a Royalba. - emelte fől az egyik pólómat, majd finyáskodva hátradopta.
-ácsi! Én nem megyek sehova! - jelentettem ki.
Vissza raktam a ruháimat mire ő megfogott és kifelé tolt az ajtón egészen a fürfőig.
-megfürdessz, majd vissza jössz és ne tiltakozz. - ezzel becsapta elöttem az ajtót.
Nagy dirrel durral lekaptam magamról a ruháimat, majd annyi vizet engettem a kádba ami teljesen elepp. Bele máztam és kényelmesen hátradöltem.
-ekkora ökörséget! Ez mind csak állom és mindjárt felkelek.
Lehunytam a szemem és mikor kinyitottam a csaj benne volt az aurámba. Lebuktam a vízbe majd köhögve fel. Hátra dobtam a hajam, majd csúnyán ránéztem.
-ennyire nem érünk rá! - kapozz ki a kádból miközben én rugkapálóztam a levegőben.
- tegyél le! Segítség! - sikítottam, de mivel anya nem volt itthon aligha meghallotta volna. Hacsak nincs neki valami szuper szenzorikus képessége.
Egy fújjással megszárított, majd rám dobta az álltala kiválasztott ruhát és már a sminknél tartott.
Bele rakta a szemembe a kontaklencsêket és büszkén rámnézett.
-elragafóan nézel ki, ha szabad ilyet mondanom.
Bele néztem a tükörbe és felmértem a károkat ami nem volt.
Csak egy leheletnyi smink volt rajtam, ami nem volt vészes csak szokatlan. A hajam szögegyenes, fekete póló és nadrág volt rajtam. Utánna felrántott a székről és rámadta a cipőm, hálla az égnek nem magas sarkú.
-gyerünk.
Megtorpantam és nem tudtam megmozdúlni. Én hogy megint egy buliba belépjek kizárt. Előrre törzek a régi emlékek, de Jenevieve megfogta a karom és rám mosolygott.
-majd én vigyázok rád. Egy korty alkohol se ketül le a torkodon.
Bintottam, majd felvettem a kabátom és kiléptem a biztonságos házból. Amnyira fogtam a táskám, hogy az ujjaim már elfehéredtek. Mikor odaértünk vissza akartam fordúlni, de megfogta a karom.
-itt van bent érzem. Kérlek tedd meg értünk. - könyörgött.
Össze szorítottam az ajkam, majd oda léptem a férfihoz és kifizettem a belépőt. Elkérték a szeméim, majd barna szalagott kötöttek rám körben az ALKOHOL ENGEDÉLYEZETT szó állt. Beléptem, majd le adtam a kabátom és táskámmal a kezemben körbe néztem. Fent a sarokban volt a Dj púlt, középen a bárpult elötte pedig táncoltak. Valaki oldalt meglökött így bentebb merészkedtem.
-később találkozunk! - mondta Jenevieve és eltünt mint a kánfor.
-de! - hebegtem.
Hátra fordúltam, de valaki a nevemet kiálltotta.
Megfordúltam és Anna integetett, majd feléjük intett. Bentebb merészkedtem a tömeg belselyébe és mikor oda értem Natasa megforgatott.
-Optika, hát te? - kérdezte Dóra kiabálva.
Megrántottam a vállam.
-táncolj! - kiabálta Anna.
Elkezdtem táncolni és a fejemben Jenevieve kivégzését képzeltem el.
Dehát halott! - emlékeztettem magam.
3 szám után folyt rolam az izadság. Mikor vége lett a számnak Dóra megfogta a kezem és kifelé húzott.
-elmegyünk pisilni! - mondta.
Be mentünk majd elfoglaltam az egyik vécét és dolgom végezte után hiába szóltam Dóri nem volt sehol. Kétségbe esetten léptem ki egy sötét folyosóra majd néztem körbe. Elindúltam a zene hangja irányába ám ekkor hideg levegőt éreztem a hátamon és neki mentem valakinek.
-bocsánat! - mondtam, majd ki akartam kerülndi, de az idegen megfogta a vállam és neki tolt a falnak. Felnéztem és két világító szempár nêzett vissza rám.
Lentebb hajolt a fejével, majd megcsókolt. Szemem akaratom ellenére csukódott le és vissza csókoltam. A zene elhalkúlt helyét átvette a szél és víz hangja. Hullám járta át a testem ami nem volt fájdalmas inkább kellemes. A kellemes hullámnak hírtelen vége lett és az idegen is elengedett. Oda nyúlt a nyakamhoz, majd kihúzta a nyakláncom ami barnàn világított. Megfordította a medált és fényes betűk sorakoztak fel sorba, majd kialakúlt belőlük egy név.
Gyémánt Xavér.
Felnéztem, le majd megint fel.
-Ella meg tudom... - de nem tudta befejezni, mert ágyékon ruktam és elszaladtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése