2015. november 9., hétfő

6.


6
Hogy a fenébe hittem, hogy nem fog hatni rám Xavér?!
Egész nap elég letört voltam. Nem elég, hogy anya leszidott, mert nem mondtam meg neki hova megyek,de még az én hibám is az, hogy Xavért kirakják fociról, ha nem táncol szalagavatón. Egész nap zakladták a lányok ő pedig türelmesen hárította el őket.
Történelem órán a tanár egy dokumentum filmet mutatott be, ami számomra érdekes volt, màsoknak dögunalom.
A filmnézés közben oda pillantottam Zsoltihoz, aki nem a filmet nézzte, hanem a telefonját. Pötyögöt párat, majd elmosolyodott. Szomorúan vissza nézztem a tv-re és már nem is érdekelt a film. A felénél azt se tudtam miről szól pedig nézztem, csak lelkileg nemvoltam ott.
Óra végén mindenki rohant ki a teremből mindha valami virus támadná meg őket, én pedig szép lassan pakoltam össze, majd elköszöntem a tanártól és kiléptem a nyüsgő folyosóra. Beléptem a női mosdóba és megláttam ott Xavért.
-ő...hát te? - kérdeztem zavartan.
Az ajtó a hátam mögött becsapódott és be is zárult. Megfordúltam és rángatni keztem az ajtót, ami nem nyílt ki. Szél suhogását hallottam a fülemben. Visszafordúltam és Xavérra meredtem miközben kezem - lábam remegett és a szívem hevesebben dobogott.
Eléptem az ajtótól ő pedig a mozdulatomat követte érzelem mentes arcal. Kezdtem félni tőle, táskámat szorosan magamhoz húztam miközben sarokba szorított.
Mikor elég közel került hozzám, kivette a táskát a kezemből,le rakta én pedig a mellkasán lévő villogó barna pontot nézztem.
-kérlek ne bánts. - kérleltem
-nem akarlak bántani. - mondta mély hangon.
-hhhanem?
Felemelte a fejem,majd mélyen a szemembe nézzet. Egyik kezével a hajammal babrált,míg a másikkal a nyakamat simogatta. Kihúzta a nyakláncom, lenéztem és barnán villogott benne a kő. Megfordította és a neve díszelgett rajta. Levette az ő nyakláncát is ami ugyanúgy nézet ki mint az enyém, majd megfordította. A nevem állt rajta olyan betükkel mint az övé.
-csak biztosra akartam menni. - mondta és vissza rakta a nyakláncot.
A közelségétől egy szót sem tudtam kinyögni csak nézztem rá bambán. Vissza rázztam magam a jelenbe és el akartam lökni magamtól, de kb. ez olyan mozdulat volt, mindha egy hegyet tolnék el. Két karom a fejemfölé rakta, ajkát a fülem hez rakta.
-ne küzdj ellenem, tudom, hogy te is érzed.
-engedj el. - könyörögtem
A nyakam csókolta én pedig azt vettem észre, hogy arrébb hajtom, hogy jobban elérje, mindha a testem saját maga irányítana, miközben a fejem ellenzi.
A nyakamról az arcomra vándorolt testem pedig megrázkódott. Levegőért kapkodta, mindha elfogyott volna a helységben.
-Ella, az enyém leszel, ha nem is most, de egyszer biztos, tedted s lelked egyaránt. - suttogta.
Kitágult szemekkel néztem rá, majd ajka az enyémet érintette. Behunytam a szemem és csak egy morgást hallottam, majd megcsókolt. Küzdöttem ellene, de hamar feladtam. Pár percig tartott,majd szélsebesen eltünt. Lihegve nézztem a nyitott ajtóra, majd kómásan oda csoszogtam a csaphoz megmosni az arcom. A csuklómat is megmostam,de akkor is éreztem érintését ahogy a fejemfölött szorította. Felvettem a táskám, majd gyorsan elindúltam a következő órámra. Az órán sehogy se tudtam rendesen odafigyelni. Próbáltam másra figyelni, elterelni a gondolataimat, de nem ment. A végén már magamat szidtam. Az egyik felem érezni kezdett valamit utánna, míg a másik kinem állhatta Gyémánt Xavért.
Elmentem Anitához leadni az anyagot,de csak ráhúzta a gébére a fájlokat, majd kirántotta a gépből a pendrive-ot és kitessékelt az ajtón. Vissza vittem a fényképező gépet az irodába, majd a kövezkező órára siettem.
Az utolsó óra után teljesen kifacsarva sétáltam haza. A házba belépve leraktam a kúlcsom és felmértem anya itthonvan e.
-anya! Valaki! Persze,mindha a " valaki " vissza szólna, hogy itthon vagyok! - zsörtölődve letéptem a hűtőről a papírt amit anya kirakott és gyorsan elolvastam.
Az utasítás szerint kivettem a kaját a sütőből, majd bevittem a szobámba. Evés közben a mitológiai házim után kerestem anyagot és a víz elemhez értem.
-érzelemmel teli lények,akiknek a legfontosabb szerepük van a földön. Nélkülük, az élőlények kihalnak. Víz varázsuk mellett tudnak tárgyakat mozdítani, teleportálni, gondolatot kiolvasni. - olvastam fel hangosan.
-de jó lenne, hogyha azt mondanám Vegas és huss ott lennék. - horkantottam fel.
Mikor végeztem a dogával, felírtam magamnak,hogy majd nyomtassam ki és fűrdés után lefeküdtem aludni.
Persze nem ment az olyan könnyen, mint ahogy azt én gondoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése