2015. november 14., szombat

8 rész

8.
Még annyit nem beszéltem Dórával mint azalatt az idő alatt, amíg itt volt. Egy amerikai lány titkos élete című filmet néztük meg angolul, bár a felére nem is emlékszem, mert közben neki panaszkodtam.
- lehet nem is olyan rossz fej ez a Márk, csak jobban meg kellene ismerned. - mondta Dóra miközben egy adag chipset tömött magába.
- nem is tudom. Úgy hiányzik apa. - motyogtam, majd mosolyt erőltettem magamra és eszembe jutott, hogy ő meg büntetést kapott. - Elég levertnek tűntél amikor kijöttél az irodából.
-Levertnek? Levertnek?! - visszhangozta felháborodva. - A lehető legnagyobb büntetést kaptam, amit csak kiszabhatott rám! - dühönkte.
- Miért mit kaptál? - aggodalmaskodtam
- Táncolnom kell Robival a szalagavatón. - panaszkodta fennhangon.
- Komolyan? - kérdeztem csugladozva, mire ő hüledezve nézett rám.
-Kinevetsz?
-Én? Dehogyis! - vigyorogtam szemtelenül.
-És én még eljöttem ide és végig hallgattalak!- mondta sértődötten.
-Én nem akartalak kinevetni, esküszöm. - tettem jobb kezem a szívem fölé.
-Jó elég lesz. - vigyorodott el. - Egyébként Szombaton eljössz velem a meccsre.
-Én? Kizárt! - tiltakoztam.
Szombaton Reggel 8 órakor vár rám Dóra a kapunk elött, mert a végén mégiscsak bele egyeztem. Még bese száltam a kocsiba, de már Dóra ki is kanyaradott az útra és padlógázzal indúltunk a stadion felé. Mikor oda értünk már akkor sokan voltak. Később mikor leültünk Anna mellé, már alig volt hely. A meccs a pompom lányok táncával kezdődött. Szépen végig táncolták az egészet, Kamilla természetesen fent a csúcson, mint mindig, de akkor jött a a baki. Az egyik srác alól kicsúszott egy lány, akit fent tartott és magával rántotta Kamillát, meg a többieket is. Dóra és Anna sírva nevettek az egészen, míg én tátott szájjal bámultam rájuk. Kamilláék sértődötten vonultak le a pályáról, majd elkezdődött a játék. Xavért, ha akartam ha nem kiszúrtam hiszen ő volt a kapus. Felnézett miközben a kesztyűt húzta fel a kezére, majd szeme rám szegeződött. Vissza nézett a pályára és utána fel sem nézett.
Mikor a meccs felénél jártunk a monitoron megjelentek a szúrkolók, majd a kamera egy ismerős lányon állt meg. Szegény lány tiszta piros lett és kezével takarta el az arcát, majd olyan dolog történt amire régen valamikor én is vágyakoztam. Zsolti fel rohant a lányhoz, majd szenvedélyesen megcsókolta. Egyik felem romantikus tekintette ezt az egészet, de a másik felem ráugrott volna a csajra és szétcincáltam volna. Dóra rám nézett én pedig nem törődséget mutatva néztem a pályára. A végén a meccs 7-5-re vége lett és a mi csapatunk nyert. A srácok rátámadtak Kristófra és beterítették mi pedig elhagytuk a stadiont.
-Na ki lehetett bírni? - kérdezte Dóra miközben beültünk a kocsiba.
-Végül is, ki. - kapcsoltam az övet és szorosan markoltam az ülést.
-Nyugi! - nevetett fel és beindította a kocsit ami morogva mordult fel.
-És milyen volt a próba? - kérdeztem és engedtem a szorításon.
-Fú,te! Ne is kérdezd. Az az idióta!- fújtatott egyet.
-Miért mit csinált?
-Addig idegesített a hülye dumáival, amíg hasba nem vágtam.
Hangosan felnevettem, majd velem együtt ő is.
-Ésss Xavér kivel táncolt? - bukott ki a kérdés belőlem, amit vissza szívtam volna.
-Az egyik unokatesónkkal. Bár jobban szeretett volna valaki mással.
Megálltunk, majd kikapcsoltam az övem és kiszálltam a kocsiból. Dóra felbőgette a kocsit és kifordult az útra. Remélem épségben hazatért.
Anya még nem volt otthon valószínűleg Márkkal van oda vagy vásárol. Belépek a szobámba és Xavér fetrengett az ágyamon egy könyvel a kezében. Még mindig abban a cuccban volt amiben játszott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése