2015. december 15., kedd

16

Az alvás a következőképpen alakult.
Ha szembe vagyunk az ággyal, akkor balról jobbra haladva: Én+Flémó és lent a földön szegény Szöszi.
Xavér először megpróbálta leszedni az ágyáról a kutyust, de sikertelenül végül megunta és lefeküdt a földre. 
Reggel Xavér telefonja ébresztett valami örült ricsaj volt egy együttestől, de meg nem mondom, hogy melyiktől. Fel ültem és a kutyus a hátára feküdt, füle fölfelé állt. Elkezdtem vakargatni a hasát, Xavér addig kiment valahová, mikor visszatért csúnyán nézett Flémóra.

-De jó valakinek! - morogta

Leült mellém és lustán adott egy puszit. A kutyus elégedetten feküdt még a nyelve is kilógott neki.

-Te is szeretnéd, ha megsimogatnám  hasad? - kérdeztem mosolyogva.
-Meg egy arasszal lejeb. - mosolygott rám ördögien és a szemem elé nyomta a szemüvegem.
-Na most már látsz is. 
-Köszönöm. 

Flémó leszállt az ágyról és az ajtó elé ült. Xavér rá nézett és gyorsan oda rohant az ajtóhoz, kinyitotta neki, megvárta míg kimegy, majd kulcsra zárta az ajtót és befeküdt az ágyba.

-Héj, nem kellene öltözni? - kérdezem tőle.
-Nem még csak negyed hét van. - ásította.

Magához húzott, így egy vonalba került az arcunk. Az orrunk egymáshoz ért szájának mentolos illata volt. Egymást néztük és nem szóltunk egy szót sem. Kezét a derekamon pihentette, míg én vettem egy hatalmas bátorságot és a kezem bedugtam a pólója alá. A hüvelyk ujjammal elkezdtem cirógatni a hasát mire ő becsukta a szemét és elégedetten felnyögött. Kezével a fülem mögé rakta a kilógó hajam, majd csókolózni kezdtünk és engem elöntött a forróság. Addig csináltuk ezt míg nem kellett kelnünk. Gyorsan összepakoltam és kimentünk a konyhába, leültem az asztalhoz Erika töltött nekem egy bögre teát. 

-Én megyek gyermekeim, jók legyetek. - mondta Erika.

Két puszival köszönt el tőlem, Xavért meg szorosan megölelte. Dénes kora reggel elment, Dóri pedig haza se jött. A kicsit Erika elvitte a nagymamájához és majd csak később hozza haza. Már most megszerettem a kis drágát.  Xavér megitta a napi fehérjéét és megevett két almát, majd megivott egy üveg vizet. Míg én csaj egy szendvicsig jutottam el. 

-Te csak ennyit eszel? - kérdeztem tőle.

Valljuk be nem laktatók ezek.

-Majd a suliban megeszek két nagy bagettet, meg itt a kajám. - ütötte meg a táskáját.

Elraktam egy szendvicset, majd elindultunk a suliba. Én vittem az ő táskáját amibe szerintem nem volt semmi a kajáján kívül. Ő vitte az enyémet, de meg sem kottyant neki, meg is tapogattam a bicepszét ami olyan mint az acél. A sulihoz gyalog mentünk és miközben mentünk hanyagul átkarolta a vállam. A suli előtt Kamilla és díszes csapata elrohant előttünk. Bementünk a suliba és elkísért a szekrényemhez, ott berakta a táskámat én pedig oda adtam az övét. Kivettem a könyvem míg ő ellenőrizte magát a tükrömben.
Kinyílt az ajtó és Robi jött be nagy vidáman, arcán százwattos mosoly meg sem látszik rajta, hogy Dóri után keseregjen. 

-Lófasz! - kiáltotta el magát mire Xavér csak nevetett

Oda ért hozzánk és kezet rázott Xavérral.

-Csá Gabica. - köszönt
-Szia. - mosolyogtam rá.
-Mi megyünk angyal, suli után megvárlak a terem előtt. - mondja nekem Xavér és ad egy puszit.

Körül nézek és becsukom a szekrényem ajtaját, megpillantom Dórit és oda megyek hozzá.

-Csá optika. - köszön rám
-Na leszel annak az Adonisznek a barátnője, mert már nem bírom, hogy bombáz az üzeneteivel. - kezdem el a letámadást Dóri pedig meglepődve néz.
-Az van... - kezdené, de én beleszólok.
-percenként írogat, hogy beszéltem-e már veled...
-mon...
-anya hülyének nézz mert azt hiszi valami fontosat írok Xavérnak pedig nem hanem Robi írogat...
-szov...
-állj oda, mond meg neki, hogy igen vagy nem vagy mit tudom is én...

A mondatomat nem tudtam befejezni pedig tegnap este a tükör előtt sokat gyakoroltam. Robi oda jött magához húzta Dórit és meg csókolta. Én teljesen lefagyva és hülyén éreztem magam. Gyorsan elhadartam, hogy bent találkozunk és elmentem. A teremben fel se mertem nézni és magamat szidtam a hülyeségem miatt. Miért nem tudok először kérdezni és utána támadni?
Dóri a szünetben leül mellém én meg eszem a szendvicsem.

-Na lenyugodtál? - kérdezi és mosolyog.

Bólintok.

-Szóval, gondolom tudni szeretnél mindent? - kérdezi

Bólintok, mert teli van a szám. 

-Robi eljött hozzánk, mikor Xavér elment hozzád, én pedig azt hittem, hogy itthon hagyott valamit. Szóval, kinyitom az ajtót és ott áll Robi. Elmondott pár dolgot én pedig lecsaptam rá és most együtt vagyunk. - mondta el röviden.

-Ennyi? - kérdezem csalódva.
-Ja, mert?
-Hát csak én azt hittem...mindegy, de örülök, hogy együtt vagytok. Akkor most már értem mitől van olyan jó kedve. - mosolygok rá.
-Tudod, azt hittem milyen szörnyű lesz vele, hiszen állandóan ökörködik, de nem. Tud normális is lenni, csak nem mindenkinek mutatja meg. - mondja, majd fel áll és vissza megy a helyére.

Délben találkoztam Szöszivel akkor megkajáltunk, majd elváltak útjaink. Utolsó óra osztályfőnök elmondta, hogy adja le mindenki a meghívónak a darabszámát és nézzük meg, hogy jó e ránk a kosztüm.Óra után kimegyek az ajtón és látom, hogy Xavér és Kamilla beszélgetnek. Közelebb megyek és meghallom miről is.

-...Ella egy idegesítő, nyavalygós, értetlen, beképzelt csaj.Aki azt hiszi, hogy minden az ő baja... - mondja Xavér Kamillának.

Itt már se nem hallottam se nem láttam. Még ránéztem Kamillára aki helyeslően bólogatott én pedig megfogtam a táskám és kiszaladtam a suliból, meg sem álltam hazáig. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése