2015. október 30., péntek

2.

2
Miután hazaértem a suliból amyára bukkantam rá a konyhában teljes harci szerelésben ( maszk, sütő kesztyű, lapát, fedő ) készíti el a vacsit. Pár percig csak döbbenten nézztem az eseményeket, majd miután anya győzött megvártam amíg elzárja a házt és bentebb merészkedtem. Anyu látta rajtam hogy alig birom visszatartani a nevetésem és fenyegetően meg rázta az újját.
-ne merd kinevetni öreganyádat, mert nincs vacsi!
-én soha! - araktam fel megadóan a kezem és meg próbáltam elcsenni egykis sült krumplit. Mikor nem figyelt oda elvettem egyett, majd kirohantam a konyhából
-na megáj! - kiabált utánnam anya
-szeretlek! - szóltam neki vissza és ledobtam a cipőmet a szobám egyik sarkába.
Miután kényelmes lábbelit húztam magamra ( a nyuszis mamuszom ami már lassan 6 éves! ) visszamentem a konyhába.
-sulibam mi a helyzet? - kérdezte anya miután nekiláttam az evésnek.
-minden jó.
-jegy?
-egy kettes matekból.
-az a lényeg hogy görbüljön.
-ahan.
-de valami csak történ
Csak nem hadja a sulit békén. Sohajtottam egyetés elmeséltem neki, hogy mitörtént velem.
-nocsak. Hadd nézzem azt a gyereket.
Kikapta a telefont a zsebéből majd rákeresett Xavérra.
-na! Nem is rosszképű gyedek!
-hát nekem egyáltalán nem tetszik. - huztam el a szám.
-itt vvagy már lassan 19 és tudtommal még egy barátod sem volt.
-jól van ez így.
-hogy lessz így unokám. - sohajtott fel én meg a szememet forgattam.
-majd lesz, ha eljön az ideje.
-de valaki csak felkeltette az érdeklődésedet?
-fel
-éssss?- kiváncsiskodott.
-és semmi.
-ajj! Tudtam. - állt fel a székröl és rakta el a mosatlant a gépbe.
- különben is én nem tetszem neki.
-mondta?
-nem
-hátakkor még van remény.
Felkapta a kávéspoharát és elment dolgozni. Én is öntöttem magamnak egykis kólát majd nekikezdtem a leckének. Miután végeztem velük befeküdtem az ágyba és ölembe húzva a laptopom a mitológia dogának kezdtem neki.
A feladat az, hogy keressünk egy mitológiai történetet és írjunk belőle kétoldalt.
Az én dolgozatom címe sok keresgetés után: A Mort lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése